اغلاق أي حساب في موقع الفيس بوك خلال وقت قصير

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اغلاق أي حساب في موقع الفيس بوك خلال وقت قصير جداً
الطريقة هي ابلاغ عن حساب ابتزازي , عندما تقوم بأرسال الإبلاغ خلال وقت قصير 
ما بين 12-24 ساعة سوف يتم قفل الحساب الان اترككم مع الشرح
||..مشاهدة ممتعة..||

رابط موقع الإبلاغ
لتحميل الرسالة
او
شارك :

32 التعليقات:

  1. شكررررررررررا

    ردحذف
  2. شكـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرا ^_^ :d

    ردحذف
  3. عاشت ايدك انتم اصل الابداع

    ردحذف
  4. فين روابط تحميل الـText ?!

    ردحذف
  5. اخي اذا الشخص الي اريد اغلق حسااابه الرابط بي يوزر نيم اكتي قبل اليوزر @facebook.com لو لا ارجو الرد

    ردحذف
  6. عندي مشكله بتحميل كل شي لمن اضغط دائما يطلعلي برابط التحميل one more step وما اعرف شلون اتجاوزها واحمل ارجو المساعده

    ردحذف
  7. اين رابط الرساله ياذهب

    ردحذف
  8. شكرا أخي الك كتييييييييييييييييير عنجد حضرتك أكتر واحد بتفهم بكلشي الله يجزيك كل خير أخي بدي اسألك كيف يمكنني اختراق اي حساب فيس بوك ارجو الرد

    ردحذف
    الردود
    1. برنامج اختراق الفيس بوك 2015
      http://rghost.net/59572442

      حذف
  9. اخي انا عندي مشكلة في التحميل

    ردحذف
  10. ممكن رابط الموسيقى اللى بالفيديو

    ردحذف
  11. فين رابط الرساله يا نجم

    ردحذف
  12. فين رابط الرساله يا نجم

    ردحذف
  13. انا عايز اعرف فين رابط الرسالة

    ردحذف
  14. فين رابط الرساله مافيش حاجه بتيجي

    ردحذف
  15. فين رابط الرساله مافيش حاجه بتيجي

    ردحذف
  16. تحميل معطل

    ردحذف
  17. ممكن تجبلنا الرسالة فى كومنت

    ردحذف
  18. الطريقه دي مش شغالة :(

    ردحذف
  19. 1
    Hello Facebook team, I want to tell you that this the person crazy or mentally ill
    Please make a decision that fit the person to maintain the safety of Facebook, thank you Regards.
    2
    Hello Facebook team, I want to tell you that this person is used Spurious name on Facebook
    Please make a decision that fit that person to maintain the safety and protection of Facebook, thank you

    ردحذف
  20. رجاءا ممكن تقفل لي هذا الحساب ..لم اعرف اغلقه انا
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100011778381280

    ردحذف
    الردود
    1. ممكن تجيبى الرساله وانا هقفلهولك
      ممكن رد سريع
      الرساله؟

      حذف
  21. ممكن الرساله الموقع باظ

    ردحذف
  22. https://www.facebook.com/help/contact/567360146613371 رابط القفل

    ردحذف